Dostava i preuzimanje

Isporuka roba

Sva naručena roba se dostavlja kurirskim (prijevozničkim) službama na kućnu adresu ili adresu tvrtke. Ukoliko niste kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s obavijesti o neuspjeloj isporuci. Za narudžbe iznad 132,72 € bez PDV-a, trošak dostave je uračunat u cijenu artikala. Za narudžbe ispod 132,72 € trošak dostave iznosi 5,97 €. Isporuka roba za Grad Zagreb i Zagrebačku županiju Sve narudžbe u navedenim županijama vozimo vlastitom dostavom u roku od 24 sata od prispijeća sredstava na žiro račun Global Distri d.o.o.

Gubitak ili oštećenje pošiljke

Vaša pošiljka je osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Eventualno oštećene proizvode zamjenjujemo s novima. Molimo da nas odmah po primitku e-mailom obavijestite o uništenoj pošiljci. Obavezna je fotografija uništene ambalaže prije korištenja proizvoda. Kako bismo vas uputili na daljnje korake.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Uvjete dostave za otoke pogledajte ovdje.

Rok dostave

Dostavna služba dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu. NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Pošiljke za otoke koji nisu na rasporedu, bit će dostavljene u roku od 3 radna dana.

Primopredaja proizvoda

Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s podacima o neuspjeloj isporuci. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ukoliko GLOBAL DISTRI d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može odustati od narudžbe ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko GLOBAL DISTRI d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, GLOBAL DISTRI d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova. Global Distri d.o.o. dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkama HP-Hrvatska pošta d.d., te GLS HRVATSKA.

Prednosti hpekspres usluge

Brzi i pouzdani. Više od 3700  radnika uz pomoć više od 780 vozila svakodnevno omogućuju sigurnu dostavu idući dan diljem Republike Hrvatske. Na vama je samo da odaberete rok dostave – do 10:00, 15:00 ili 20:00 sati. Hrvatska pošta razlikuje se od ostalih davatelja kurirskih usluga jer jedina pokriva cijeli teritorij Republike Hrvatske. Činjenica da svaki drugi paket u Hrvatskoj uručuje Hrvatska pošta najbolji je pokazatelj zadovoljstva poslovnih i privatnih korisnika kvalitetom naše usluge.

Prilagođeni vama

  • preuzimanje i/ili uručenje pošiljaka subotom
  • uručenje pošiljaka u dogovoreno vrijeme (unutar jednog sata)
  • pisani dokaz o uručenju pošiljke (povratnica)
  • dostava hpekspres pošiljaka uz naplatu otkupnog iznosa
  • posebno rukovanje pošiljkom (izdvojeno rukovanje)
  • ponovna dostava pošiljke
  • slanje pošiljke na drugu adresu
  • dodatno osiguranje pošiljke
  • dostava pošiljaka u dogovoreno vrijeme
  • dostava pošiljaka idući dan do 10:00 sati
  • redovita dostava u roku od 24 sata
  • praćenje pošiljaka
  • preuzimanje i uručenje pošiljaka subotom
  • osiguranje pošiljaka do 3.000,00 kn uračunato u cijenu
  •  Aplikacijom možete pratiti sve knjižene pošiljke – preporučene i vrijednosne pošiljke, pakete i hpekspres pošiljke – i u svakom trenutku provjeriti njihov status. Potreban je samo prijamni broj pošiljke kojeg se upiše u za to predviđeno polje nakon čega se dobiva povratna informacija o statusu pošiljke, npr. kada je zaprimljena, kada je spremna za isporuku primatelju ili kada je primatelju uručena.
Unesite prijamni broj pošiljke, a potom pritisnite gumb “Traži”. (Unesite cjelovit prijamni broj pošiljke, bez razmaka, npr.: RB267096010HR  za preporučenu pošiljku ili EM12345678HR  za hpekspres pošiljku.) Praćenje poštanskih pošiljaka – Track&Trace Poziv Kontaktnom centru hpekspresa besplatni broj 0800 202 202 (fiksne mreže) ili 072 202 202 (mobilne mreže) bit će dovoljan da dobijete odgovore na sva pitanja te da na jednostavan način dogovorite preuzimanje i dostavu svoje pošiljke. Ukoliko želite dodatne informacije ili imate bilo kakav prigovor vezano za dostavu, slobodno nas kontaktirajte na naš e-mail: globaldistri@globaldistri.com.hr Isporuka roba Sva naručena roba se dostavlja kurirskim (prijevozničkim) službama na kućnu adresu ili adresu tvrtke. Ukoliko niste kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s obavijesti o neuspjeloj isporuci. Za narudžbe iznad 132,72 € bez PDV-a, trošak dostave je uračunat u cijenu artikala. Za narudžbe ispod 132,72 € trošak dostave iznosi 5,97 €. Isporuka roba za Grad Zagreb i Zagrebačku županiju Sve narudžbe u navedenim županijama vozimo vlastitom dostavom u roku od 24 sata od prispijeća sredstava na žiro račun Global Distri d.o.o. Gubitak ili oštećenje pošiljke Vaša pošiljka je osigurana od gubitka ili oštećenja u dostavi. Eventualno oštećene proizvode zamjenjujemo s novima. Molimo da nas odmah po primitku e-mailom obavijestite o uništenoj pošiljci. Obavezna je fotografija uništene ambalaže prije korištenja proizvoda. Kako bismo vas uputili na daljnje korake. Uvjeti dostave Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Uvjete dostave za otoke pogledajte ovdje. Rok dostave Dostavna služba dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu. NAPOMENA: Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave. Pošiljke za otoke koji nisu na rasporedu, bit će dostavljene u roku od 3 radna dana. Primopredaja proizvoda Pošiljka se isporučuje na željenu adresu, ukoliko Vas nema kod kuće dostavna služba će Vam ostaviti u sandučiću listić s podacima o neuspjeloj isporuci. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Global Distri d.o.o. dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkama HP-Hrvatska pošta d.d., te GLS HRVATSKA. Prednosti hpekspres usluge Brzi i pouzdani. Više od 3700  radnika uz pomoć više od 780 vozila svakodnevno omogućuju sigurnu dostavu idući dan diljem Republike Hrvatske. Na vama je samo da odaberete rok dostave – do 10:00, 15:00 ili 20:00 sati. Hrvatska pošta razlikuje se od ostalih davatelja kurirskih usluga jer jedina pokriva cijeli teritorij Republike Hrvatske. Činjenica da svaki drugi paket u Hrvatskoj uručuje Hrvatska pošta najbolji je pokazatelj zadovoljstva poslovnih i privatnih korisnika kvalitetom naše usluge. Prilagođeni vama preuzimanje i/ili uručenje pošiljaka subotom uručenje pošiljaka u dogovoreno vrijeme (unutar jednog sata) pisani dokaz o uručenju pošiljke (povratnica) dostava hpekspres pošiljaka uz naplatu otkupnog iznosa posebno rukovanje pošiljkom (izdvojeno rukovanje) ponovna dostava pošiljke slanje pošiljke na drugu adresu dodatno osiguranje pošiljke dostava pošiljaka u dogovoreno vrijeme dostava pošiljaka idući dan do 10:00 sati redovita dostava u roku od 24 sata praćenje pošiljaka preuzimanje i uručenje pošiljaka subotom osiguranje pošiljaka do 3.000,00 kn uračunato u cijenu  Aplikacijom možete pratiti sve knjižene pošiljke – preporučene i vrijednosne pošiljke, pakete i hpekspres pošiljke – i u svakom trenutku provjeriti njihov status. Potreban je samo prijamni broj pošiljke kojeg se upiše u za to predviđeno polje nakon čega se dobiva povratna informacija o statusu pošiljke, npr. kada je zaprimljena, kada je spremna za isporuku primatelju ili kada je primatelju uručena. Unesite prijamni broj pošiljke, a potom pritisnite gumb “Traži”. (Unesite cjelovit prijamni broj pošiljke, bez razmaka, npr.: RB267096010HR  za preporučenu pošiljku ili EM12345678HR  za hpekspres pošiljku.) Praćenje poštanskih pošiljaka – Track&Trace Poziv Kontaktnom centru hpekspresa besplatni broj 0800 202 202 (fiksne mreže) ili 072 202 202 (mobilne mreže) bit će dovoljan da dobijete odgovore na sva pitanja te da na jednostavan način dogovorite preuzimanje i dostavu svoje pošiljke. Ukoliko želite dodatne informacije ili imate bilo kakav prigovor vezano za dostavu, slobodno nas kontaktirajte na naš e-mail: globaldistri@globaldistri.com.hr Slanje GLS-om podrazumijeva brzu i sigurnu dostavu paketa unutar definiranih standardnih rokova isporuke. Paketi u domaćem prometu uobičajeno dolaze na svoje odredište unutar 24 sata, a u inozemnom transportu rokovi isporuke su uglavnom između 24 i 96 sati. GLS Croatia dostavlja pakete sljedećeg radnog dana od dana preuzimanja na kopnenom području Hrvatske u svakom gradu i naselju, uključujući područja južno od neumskog koridora, kao i na sve otoke povezane mostom te direktnom trajektnom linijom.