Povrat robe i reklamacije
Povrati robe
Kupovinom u internet trgovini Global Distri d.o.o. ili putem Call Centra ostvarujete maksimalno jamstvo da ćete dobiti vrijednost za Vaš novac. Ako neki proizvod ima skrivenu manu – šaljemo zamjenski artikl ili vraćamo novac!
Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe. Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta.
Povrat robe se ne priznaje ako je kupac svojom greškom naručio pogrešan proizvod ili mu se naručeni proizvod ne sviđa, osim ako je spreman na sebe preuzeti manipulativne troškove povrata robe.
RASKID UGOVORA I POVRAT
Ako imate primjedbe i reklamacije na isporučene proizvode molimo Vas da iste pošaljete usmenim ili pismenim putem našoj službi za korisnike: e-mail: globaldistri@globaldistri.com.hr.
Za rješavanje reklamacije potreban nam je:
- broj narudžbe
- datum narudžbe
- ime i prezime naručioca.
Ukoliko ne uspijemo riješiti reklamaciju dogovorom potrebno je ispuniti OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.
Kupac ima pravo, ne navodeći za to razlog, raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 radnih dana računajući od dana preuzimanja proizvoda. Kupac dostavlja pisanu obavijest o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelju, na adresu sjedišta istog. U slučaju iz prethodne točke, Kupac se obvezuje vratiti isporučeni proizvod Prodavatelju o svom trošku, na adresu sjedišta Prodavatelja.
Kupac nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 49. Zakona o zaštiti potrošača. Kupac ima pravo na povrat proizvoda, na teret Prodavatelja u slučaju:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja
Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća Prodavatelju dužan vratiti:
- u originalnoj ambalaži kompletan sa svim pripadajućim dijelovima
- pripadajući račun
- ispunjen obrazac za jednostrani raskid ugovora (obrazac za raskid ugovora možete preuzeti ovdje)
Javite nam se mailom ili ispunite “obrazac za povrat robe”, zapakirajte u kutiju svoj nekorišteni artikl u originalnoj ambalaži.
U slučaju da kupac vraća artikl koji mu ne odgovara iz nekog razloga poštarinu snosi sam u oba smjera (povrat na našu adresu i slanje zamjenskog artikla). Pošaljite ga na našu adresu i javit ćemo Vam se povratnom informacijom kada nam stigne paket te kad započnemo obradu povrata.
Vraćeni artikl mora biti u originalnom neoštećenom pakiranju s naljepnicama proizvođača. Molimo Vas ne uništavajte originalno pakiranje i ne pišite po njemu ili nećemo biti u mogućnosti preuzeti povrat.
Važno je na paket jasno istaknuti natpis: POVRAT
Zadržavamo pravo odbiti povrat artikala koji nisu vraćeni u skladu s navedenim uputama.
Poštarinu u oba smjera snosi kupac. Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavne službe po Vašem izboru. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo s našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku.
Nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen unutar 24 sata od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika. Uzimamo pravo da povrat artikla potraje do 5 radnih dana od dostave Vašeg paketa na našu adresu.
Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen, virmanom na Vaš tekući račun.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena, isporučeni proizvod je točan i ispravan), Global Distri d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova slanja i povrata proizvoda.
Global Distri d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Materijalni nedostaci
Global Distri d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do trenutka prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Također, isti odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika na kupca postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. Nedostatak postoji:
- ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
- ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
- ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
- kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
- ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima:
- uklanjanje nedostatka
- predaja drugog proizvoda bez nedostatka
- sniženje cijene
- raskid ugovora
Prava temeljem materijalnog nedostatka na proizvodu regulirana su Zakonom o obveznim odnosima.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima, posebno u dijelu u kojem je materijalni nedostatak za pravne osobe uređen drugačije od ovdje navedenoga u Uvjetima korištenja, tada se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima.
Dostupnost proizvoda i usluge internetske trgovine
Global Distri d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku iz prodaje povući bilo koji proizvod. U takvim slučajevima, tvrtka Global Distri d.o.o. kupcu neisporučenog, a plaćenog proizvoda, odnosno plaćene usluge, vraća puni iznos novca za one proizvode koji više nisu u ponudi, odnosno za one usluge koje su plaćene, a nisu izvršene, neovisno o razlogu povlačenja proizvoda iz prodaje, odnosno neizvršenja usluge. Također, tvrtka Global Distri d.o.o. zadržava pravo promijeniti, pravovremeno obustaviti ili prekinuti pružanje usluge internetske trgovine.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: